Maksu- ja toimitustavat

Maksutavat

Verkkokaupassamme voit maksaa ostoksesi Checkout Finland -palvelun avulla:

Käytössäsi olevat vaihtoehdot ovat Lasku, osamaksu, verkkopankit ja luottokortit sekä mobiilimaksutavat – kaikki yhtä turvallisia! Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Heillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista.

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Checkout Finlandin asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.checkout.fi

Toimitustavat ja -maksut

Kustannustehokkuuden ja ekologisuuden vuoksi toimitamme verkkokauppatilaukset aina pääsääntöisesti pahvilaatikoissa. Tilausten toimittamiseen käytämme Postia ja matkahuoltoa. Toimituksen saapumisesta lähimpään toimipisteeseesi ilmoitetaan aina saapumisilmoituksella, jonka jälkeen paketti on heti noudettavissa. Toimituksiin lisäämme käsittely- ja postituskulut 5,90 euroa. Lisäksi särkyviin ja erilliskäsittelyä vaativiin tuotteisiin lisätään särkyvälisä 7,20 euroa. Palautuksen tapahtuessa emme palauta toimituskuluja.

Mikäli tilauksessasi on jotakin epäselvää (esim. väärin valittu toimitustapa, loppunut tuote tms.), olemme aina ensisijaisesti yhteydessä asiakkaaseen sähköpostitse. Mikäli emme saa asiakkaaseen yhteyttä kahden viikon sisällä tilauksen teosta, tilaus peruuntuu automaattisesti.

Toimitusaika

Varastossa olevat tuotteet pyrimme saamaan toimitettavaksi 2-4 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Koska jotkin tuotteet valmistetaan käsin, toimitusaika voi venyä. Pakkaamme kuitenkin saman tilauksen tuotteet pääsääntöisesti yhteen pakettiin ja lähetämme kokonaisen tilauksen kerralla.

Pyrimme aina pitämään verkkokaupan tuotevalikoiman ajan tasalla ja poistamaan loppuneet tuotteet verkkokaupasta viipymättä. Mikäli jokin tilaamistasi tuotteista on kuitenkin päässyt loppumaan, ilmoitamme tästä välittömästi ja olemme yhteydessä sinuun. Vaihtoehtoisesti asiakas voi jäädä odottamaan puuttuvan tuotteen saapumista varastoon, jonka jälkeen toimitamme tehdyn tilauksen yhtenä kokonaisuutena.

Tilaustuotteiden kohdalla toimitusaika merkitään erikseen. Pyrimme toimittamaan tilaukset yhtenä kokonaisuutena, jolloin tilaustuotteelle määritelty toimitusaika pätee koko tilaukseen jollei toisin sovita.


Tuotteen palautus, reklamointi & vaihto

Tuotteen palautuksesta on aina ilmoitettava erikseen sähköpostitse osoitteeseen info@nordpearls.fi ennen tuotteen palautusta. Huomioithan, että emme hyväksy palautuksia, joista ei ole ilmoitettu meille ennakkoon. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä peruuttamista/palauttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä.

Tuotteiden palautusoikeus on 14 vrk ostohetkestä. Palautettavan tuotteen on oltava täysin käyttämätön ja myyntikelpoinen sekä pakattuna alkuperäiseen pakkaukseen. Myös alkuperäiset hintalaput ja mahdolliset tuoteselosteet tulee olla tuotteessa kiinni.

Tuotteiden palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle (ei esimerkiksi tilisiirtona).

Uusiin EU-määräyksiin vedoten asiakaspalautuksen kulut jäävät asiakkaan maksettaviksi. Huomioithan, että palautusoikeus ei koske tilaustuotteita eikä sinettipusseista poistettuja tuotteita, ellei niissä ole jotakin vikaa.

Halutessasi vaihtaa tuotteen toiseen, tee normaalisti asiakaspalautus ja sen jälkeen verkkokaupan kautta uusi tilaus.

Kaikkien tuotteidemme kunto tarkistetaan ennen niiden toimittamista asiakkaalle. Mikäli kuitenkin havaitset tuotteessa vian, ilmoitathan siitä sähköpostitse osoitteeseen info@nordpearls.fi viimeistään kaksi vuorokautta lähetyksen vastaanottamisesta. Pyydämme myös toimittamaan viallisesta tuotteesta selkeän valokuvan sähköpostin liitteenä. Mikäli havaitset postipakettia vastaanottaessasi sen olevan vaurioitunut kuljetuksessa, tee asiasta heti paketin noutovaiheessa vahinkoilmoitus toimittavaan tahoon.

Huom. Viiden (5) tuotepalautuksen jälkeen emme valitettavasti voi enää toimittaa lähetyksiä.